4 wrz 2013

Testowanie produktów marki Sys

Hej!
Wpis będzie bez przepisowy, a raczej bardziej informacyjny. :)

W ubiegłym tygodniu(jeśli mnie pamięć nie myli, a z tym może być różnie) dotarła do mnie paczka z firmy Sys z zielonego Podkarpacia z gotowymi daniami Babci Zosi.
Firma ta produkuje naturalne i ekologiczne produkty bez dodatków chemii i ulepszaczy.
Dostałem do przetestowania:
Wiem myślicie pewnie - same kasze tam sprzedają czy co? Nie, nie. Ja poprosiłem o produkty z nią, ponieważ kaszę w wszelakiej postaci uwielbiam(jak to moja mamuśka mów; Kasza leczy brzuszek. :) ), ale marka Sys ma również inne produkty w asortymencie i każdy zapewne znajdzie coś dla siebie.*

Przyznam się szczerze, że aktualnie mam mało czasu na testowanie i użyłem jedynie suszonej włoszczyzny podczas gotowania niedzielnego rosołku. :) Warzywa nie są rozdrobnione na papkę tylko są w większych kawałkach, co mi osobiście bardzo odpowiada. ;)
Według tego co napisano na opakowaniu 100g suszu wyprodukowano z 1kg świeżych warzyw, czyli całkiem nieźle. :)

Ten produkt mogę osobiście polecić, zobaczymy jak będzie z pozostałymi. Postaram się dodawać opinie o nich przy innych przepisach.

* - możecie popatrzeć co mają w asortymencie w sklepie internetowym sklep-sys.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz