3 lis 2013

Migdałowe muffiny z malinami


Bardzo wilgotne babeczki pięknie pachnące migdałami z kwaskowatymi malinami. To prawdziwe muffiny bo do ich zrobienia nie wyciąga się nawet miksera - wszystko miesza się łyżką. :)


Składniki:
  • 150g rozpuszczonego masła
  • szklanka cukru
  • 1 i 1/4 szklanki mąki pszennej
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • 2 duże jaja
  • 100g zmielonych migdałów
  • szczypta soli
  • łyżka soku z cytryny
  • maliny
Do roztopionego(może być gorące) masła dodać cukier, sól, sok z cytryny i jaja. Wymieszać na gładko, a następnie partiami wmieszać przesianą mąkę z proszkiem i migdałami.
Ciasto wykładać do papilotek(napełniałem do 4/5 wysokości), a w na wierzchu każdej z babeczek układać maliny delikatnie wciskając je w masę.
Piec 20-25 minut w 170ºC, aż wbity patyczek będzie czysty.
Smacznego!


8 komentarzy:

  1. Mam maliny, mam migdały! Dzięki za ten wpis, przyszedł w samą porę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaardzo apetyczne!!! Lubimy takie połączenia....maliny i migdały ;);)
    Serdeczności!
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  3. robisz niesamowite zdjęcia , wszystko wygląda bardzo realistycznie i aż ma się ochotę sięgnąć po te pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzałam całego bloga i jedyne co moge napisać to ,że się zakochałam.... w Twoich przepisach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko co z malinami - najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń