10 maj 2013

Pancakes marchewkowe


Jesteście fanami ciasta marchewkowego? Jeśli tak to i te placuszki Wam zasmakują. :)
Proste w przygotowaniu, słodkie o przyjemnej nucie cynamonu. Idealne do podania z jogurtem naturalny lub z czym tylko sobie życzycie. :)


Składniki:
  • 2 średnie marchewki starte na tarce o małych oczkach
  • 1,5 szklanki mąki pszennej
  • szczypta soli
  • 1,5 łyżeczki cynamonu
  • odrobina mielonego imbiru
  • 3 łyżki cukru
  • szklanka maślanki lub kefiru
  • 2 jaja
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • łyżka startej skórki z pomarańczy


Wszystkie składniki połączyć na jednolitą masę.
Patelnię teflonową wysmarować olejem, nakładać małe porcje ciasta(ok. 1,5 łyżki to jeden placek) i smażyć na średnim ogniu, aż zarumienią się z każdej ze stron.



3 komentarze:

  1. Mniam! Robisz świetne zdjęcia, podziwiam. :) Chciałabym tak umieć. :) A gotowanie to Twoja pasja, czy może chodzisz (chodziłeś) do szkoły gastronomicznej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. :)
      Gotowanie to moja pasja. Do szkoły gastronomicznej nie chodziłem ale teraz bardzo żałuję, że nie podążyłem w tym kierunku.

      Usuń
    2. To widzę, że możemy przybić sobie piątkę. :) Też bardzo żałuję, że nie poszłam do szkoły gastronomicznej, posłuchałam rodziców, że "się zmarnuję", a wiem, że to by było coś, co kocham.
      Ale i tak można się wykazać np. na blogu. :)

      Usuń